Egy utat sem újítottak fel olyan alaposan, mint a Lázár János kastélyához vezetőt
Kikértük a Magyar Közúttól a Magyar Falu programban elvégzett útfelújítások adatait. Meg sem közelítik a batidai munkálatokat, sem árban, sem alaposságban.
Kikértük a Magyar Közúttól a Magyar Falu programban elvégzett útfelújítások adatait. Meg sem közelítik a batidai munkálatokat, sem árban, sem alaposságban.
Drónfelvételeken mutatjuk, hogyan mészárolják le a szarvasmarhákat.
Erről írtak a független vidéki portálok a héten. Lapszemle.
Az akkumulátorgyárak vízigénye jelentős környezetterhelést jelent, de országos környezetvédelmi stratégia nem készült, ami felmérné ezeknek az üzemeknek a fogyasztási és kibocsátási hatásait.
Az ígért városi piac nem működik, a kiszáradt Bodajki-tó melletti Malom felújítására pedig hiába költöttek el százmillió forintot, az épület még mindig nem készült el.
A Vajda Mélyépítő Kft. azt állította, nem éri el a bevételük az 1 milliárd forintot, ez azonban nem volt igaz. A Közbeszerzési Döntőbizottság bírságot szabott ki a cégre.
Az új elnökség négy nagy létszámú, patinás régi tagszervezetet a szövetségből, sőt a hazai és nemzetközi versenyekről is kizárt, perek indultak, versenyzők szerződtek át külföldi csapatokhoz.
Több mint 200 milliót költöttek az épületre és a látványtervekre, de továbbra is üresen áll a műemlék Zichy-Meskó palota. Csak egy WC lett az aljában.
Drónfelvételen látható a Most vagy soha! díszletvárosa, ami Rákay Philip szerint hamar visszahozza majd minden idők legdrágább magyar filmjének árát.
A kínai autógyár Szegeden épülő üzeme kedvéért villámgyorsan nekiállt a hálózatfejlesztésnek az MVM, a Szeged-Szabadka vasútvonalnál viszont nem kapkodtak.
Utánajártunk, milyen lehetőségei vannak egy bankkártyás csalás áldozatainak.